Sjukskriven

Jaha...då har det gått 1,5v av min sjukskrivning.Det var otroligt behövligt och skönt i början men nu klättrar jag på väggarna.
Snälla kan de inte vara maj nu så lillebror kan titta ut.
Inte för att jag tror att han kommer vara kvar i magen tills dess.tänker mig nångång i början av april kanske,vem vet.han kanske trivs jättebra i magen och jag ist går över tiden...gav!!! Hoppas hoppas verkligen inte det.
Annars är det bra,full rulle i magen heeeela tiden.Hunger konstant,pinkenödif vartannat,visst är det härligt!
Men njuter gör jag oxå för det är absolut sista barnet nu!
Har kikat på lite namn,det är inte lätt de dära.
Har några favvosar men sen måste vi vara överens oxå ;)
har en del bebissakwr som behöver handlas innan ankomst,tex vagn vilstol och spjälis.
Vet vad jag vill ha så de är bara att köpa snart.lillebror har ens el kläder men måste fyllas på lite mer!svårt att veta maj väser lixom....

Ja,får ta mig i baken nu och göra nån nytta.De enda jag gör om dagar är sover,äter,städar,tvättar...hur kul som helst! Not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0