Sommarlov!

Äntligen sommarlov för våra töser.Som de har längtat. ;)
De kommer gå på fritids 2 dgr nästa vecka och sen kommer Mummunha semester och ha dem när jag jobbar.
Är iofs ledig en del i juni så det blir inte så många dagar de behöver vara borta.
Jag eller vi tycker ju att tjejerna borde sova borta oftare,men de vägrar,de är riktiga hemmaråttor :)
Idag efter skolavslutningen solade vi lite och njöt av de fantastiska vädret.
Sen blev tjejerna alltför rastlösa så vi åkte mot Bplan och shoppade liiiite grann :) Ja...vi hittade en del,mkt rea nu och så är det kalas i helgen så passade på att handla presenter oxå.
Vi mötte Mimmi där och följde sedan med henne hem till bräcke.
Längesen vi var där,vi hängde alltid där på somrar när vi bodde i lägenhet.Nu när man har eget blir det inte lika ofta :( 
Det blev kväll fort,tjejerna sover redan.kenta kollar VM :(tråkigt!!! Jag tänkte sätta på nån film på Paddan.
 
Pöss o kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

då kan vi göra så här att vi tar en grillkväll snart at your place=)

äter gott o sen kan killarna kolla på fotboll o vi sitta o snacka=) o dina barn kan passa mina barn...haha...=)

Svar: Jaaaa!!! Vilken toppen ide!!!!! Vi bokar snart.kollar datum med K,återkommer!!;)
nattisfelicia.blogg.se

2014-06-14 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0