Oktober är här!

Jösses! Vad hände med tiden egentligen?? vart tog september vägen??
Det är kallt nu,det känns som höst! Löven har vackra färger,solen skiner och blå himmel. Hösten får gärna stanna om vädret hållee. Vi vill inte ha regn och rusk..
Idag är jag ledig.Har rensat i tjejernas garderob,lagt ut lite skor och vinterkläder på Blocket,gjort middag och snart ska jag hämta min minsta skatt från skolan.
De är så söta på morgonen när de går tsm till skolan.<3 Tur skolan ligger så nära!
Imon ska jag jobba tidigt,vilket innebär låååång dag för sessorna.
Annars händer det inte så mkt.Tråkigt att inte ga ngt att se fram emot...:(
Julen är snart här med!
Lämna gärna en kråka här innan du går vidare!

Kärlek till Er alla!! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Vi får boka in en träff snart igen. Wilmer har blivit förkyld men när han är frisk igen så. :-)
Duktig du är som grejar när du är själv ist för att bara slappa ;-)
Kram <3

2013-10-01 @ 20:23:52
Postat av: Johanna

Hej snäckan!
Allt bra med er?
Ja nu är verkligen hösten här! Så underbara färger!
Måste ta en underbar promenad i höst vädret en dag! Passa på innan regn och rusk kommer!!
Hur mår du efter allt?? Tänkt mkt på dig/er!
Kramiz

2013-10-12 @ 19:04:18
URL: http://Bebisfisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0