Har man inte vart med om tillräckligt...

suckar igen. Natten har jag spenderat på Gynakuten. Har blött i några dagar och de senaste dagarna har de forsat blod och klumpar när jag rört mig.:(
Iaf så har de runnit en del och jag blev undersökt noggrannt.Blodvärdet va lite lågt men behövde som tur inte blod.
Livmodern såg normal ut men slemhinnorna var tjocka och hon trodde de va därför jag blött så mkt.
Fick tabletter som ska minska blödningarna och minskas de inte får jag åka in igen.
Ont o huvet och yr.Sömnbrist.
Va hemma 4 inatt och de va "bara" 4 före mig,förstår inte varför de tar sån tid..
Försöker få lite sömn nu.
Hur mycket ska man orka ta emot?? Har man

inte vart med om tillräckligt redan?!?
När ska allt vara över?? :(

Kommentarer
Postat av: Therese

Skickar styrkekramar!!

Sådär blödde jag också första mensen efter min skrapning, det fullkomligen forsade:(

Hoppas att tabletterna hjälper och att blödningen slutar snart.

2013-05-02 @ 16:10:46
URL: http://husochtradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0