Välkommen 2012!!!

God fortsättning underbart folk! Nu är vi inne i 2012 och det pissregnar ute! Jag hoppas alla mår som dem förtjänar idag:)
Jag gick upp för en stund sen men resten av familjen sover än(kl är just nu 10.15)+ att F somnade kl2.15 igår och N 3.05:) Tjejerna hade så kul med oss vuxna.
VI var över till våra kära grannar på 3rätters,vi va 8 vuxna och tre barn,riktigt mysigt med en ganska lagom lugn nyår.
Vi gick ut vid 12 och sköt och skålade.Perfa väder oxå,inte för kallt,alldeles lagom:)
Menyn igår bestod av förrätt: Halva avocados med kräftröra, huvudrätt:stekt oxfile,potatisgratäng,beasås och sallas,efterrätt: Cheesecake med polka smak.
Mums!Allt gick ner superb.Och såklart massa god dricka till:)
Låter bilderna tala sitt!


Lillebror förbereder förrätten!




DEn fina nyårsdukningen










Värdparet grejar för fullt!


Jag och min vackra dotter!






Vi körde julklappsleken,den var väldigt uppskattad av barnen trots att de sedan fick "vuxensaker":)


NU kör vi norsk karaoke.




Alex och Felicia lekte för fullt tillsammans!


Mina underbara hjärtan!!!!



















  Barnens efterrätt!     Mumma,cheesecaken!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0