Storhandling,Regn Och Kvällsbesök!

Haloj alla kära läsare därute!
Vilket vackert väder vi har i Blöteborg:( Ja,fyyy alltså,de har regnat sen igår och det regnar än:(
Finns ju inte så mycket att göra då än att strosa runt i affärer:) Absolut inget mot mig,hihi!
Igår var det storhandling på schemat.Vi lämnade av Nattis i bräcke och åkte sen med lilltjejen.Vi stannade till vid några andra affärer med i Sisjön. Magen kurrade för fullt så snabbt hämta N och åka hem och laga kycklinggryta,mumma!
Lite tvätt och städ däremellan och så tog vi bort stödhjulen från lilltjejens cykel.Så se upp i backarna nu!!!!
VVi hann inte cykla så långt förrens regnet kom igen...:( Bättre lycka en annan dag kanske...
På kvällen fick vi besök av Hanna. Jag stekte våfflor och tjejerna undehöll Hanna så himla väl!:)
SEn blev det mys med godis och chips och fångarna på fortet.
O idag ska vi får hälsa på lille Vincent!!!:)




Denna fina klänning "fyndade" jag på Lindex.har kikat på den flera gånger men tyckte inte den var värd 300kr...men nu fick jag den för halva priset:) *Me like*


Sagoläsning med Hanna!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0