Prommis och sol!

Oj,wow,vilket väder vi fick i götet idag.
Det såg ganska dassigt ut imorses.Jag tog iaf god tid på mig på morran,åt frulle kl10,segade i soffan framför tvn,sen klädde jag på mig och tog en prommis.
Jag hamnade på Plantagen och köpte lite ny höstplantering.Prommade hem igen och tog mi en stor kopp kaffe och satte mig på min soliga altan:)
Gött!!
Trodde det skulle vara jobbigare att vara utan barnen men det har gått bra.Har inte tänkt så mycket på det,kvällarna e ju värst när man e själv.Ikväll kommer mamsen och Leena förbi på käk och Idol och imon jobbar jag hela dagen och sen e det ju söndag och jag får se mina guldklimpar igen!:)
Pratade med N förut och de skulle iväg på marknaden.Var jättevarmt och soligt där med.
Felicia märker inte ens att jag e borta,busen...
Magen kurrar litegrann,dags och ta sig en macka och invänta besök sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0