Överrasknings festen!

Puah! NU har vi äntligen piggnat till efter helgens bravader:)
Jag har länge gått och planerat denna festen för min älskade sambo som fyller 30 på onsdag.I lördags gick den äntligen av stapeln.Och han blev allt lurad! =)
Han säger att han misstänkt något men ändå inte.Han blev helt grundlurad helt enkelt!=)Han försökte hela tiden luska ut något ur oss men vi spelade med hela tiden=)
Och han hade kul,de var huvudsaken!!
Jag hade ordnat marint tema,och de bjöds på smörgåstårta,snacks och marängtårta,och massa öl och vin såklart!
Vi höll på till halv4 vi "unga",sedan var söndagen väldigt väldigt seg och tur att man var ledig måndagen med så man hann vila upp sig och komma sig till rätta.
På söndagen var jag till lokalen och städade och plockad eundan och hämtade hem allt som blev över.
Tack snälla Jenny och Jocke för ni tog tjejerna en stund så vi kunde vila! =)

Ett stort tack till er som kom och hjälpte mig med denna kväll!! Ni är guld värda!!!

SEnare åkte vi ner till media markt och han fick köpt sig sin systemkamera som han länge önskat sig.
Jag låter bilderna tala för sig!





               



            

   


 
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0