Godmorgon Världen!!

Idag är en bra dag,en bra morgon! Utan tjafs och bråk.:)Vad jag älskar såna här dagar.
Skickade iväg Nattis till skolan och i vanloga fall brukar jag lägga mig efter det men idag höll jag mig uppe.Solen tittar fram och lilltjejen sover än.
jag har ätit frukost i fred,vikt in tvätt och satt på en maskin med tvätt:)
Idag blir en tripp till Ikea.Felicia gjorde något med kökslampan igår så den funkar inte:( och sen behöver jag fylla på med ljus i mitt förråd och sen kan man ju alltid ta en liten fika på Ikea:)

Nu ska jag söka lite jobb och dricka mitt morronkaffe i lugn och ro!

Önskar er en underbar solig måndag!!!!



Bilden tagen från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0