Datorn&jag!

Jag kom hem från jobbet för ett tag sen.La familia sov redan,alla tre på soffan:(*Suck* för såna här kvällar...
Måttligt kul att inte få se och prata med älsklingarna...Måste verkligen ha ett annat jobb,där man slutar normala tider och kan leva som en familj.
Yssa! Hoppas de e vakna en stund imon kväll för jobbar kvällen då med:( Torsdga slutar jag "tidigt" men då e det föräldramöte på skolan...alltid något...
Det får bli jag och datorn ikväll..läsa lite bloggar och facebooka och sedan nana jag med.
Det blåser storm ute.Undrar om något kommer blåsa bort inatt från altanen...??!!
Jag tycker de e ganska mysigt att få vara inne då,tända ljus och bara mysa under en varm go filt.
Jag ger mig nu för denna kväll.

Önskar en underbar kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0