Helgen!

Helgen var och gick...Jag jobbade lördag en och desamma gjorde min gubbe.Jag lämnade över tjejerna till Marina på morran och Kenta hämtade dem sedan halv tolv.Det hade gått så bra så:) De är ju så snälla tjejerna!
På kvällen skulle vi in till stan för att fira Esa som blev 30år-Vi möttes upp vid en turkisk restaurang sen kom Esa och Pernilla och han blev så överraskad:)
Vi åt,tjötade och njöt av nån slags "samisk" underhållning.Det var verkligen en trevlig kväll men trevligt sällskap.Sånt  borde man göra oftare!
Vi drog oss hemåt runt 00.00 och hemma passade mamma och Leena tjejerna.:) Tack snälla!!!
Jag tog ledigt söndagen från jobbet,det var verkligen behövligt så mycket som man jobbar...
Jag och tjejerna var i bräcke nästan hela dagen och pappsen hämtade oss sen efter fiskandet.




Vi tog en härlig höstprommis innan vi åkte till bräcke.





Måndags var vi lediga,jag och lilltjejen,Vi åkte till bäckebol och handlade lite.jag köpte mig ett par kängor,nya gardiner till köket och Lilltjejen fick en klocka hon tjatat om i evigheter:)
Hem och laga mat och hämta N från skolan. Vi gick sen till Malin( N:s klasskompis) lekplats och lekte bra länge.
Till slut kom även farmor,Jenny och killarna och lekte en studn så jag slapp vara där själv.
Nu äre jobba sent hela veckan lång...:(


O mina nya gardiner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0