Helgen över för denna gång med...

Ja,de går lika fort varje gång...Helgen alltså.
Men känner mig väldigt nöjd med helgen och jag har ju ytterligare två dagar kvar av ledigheten:) Gött!!
Igår var gubben min på fiske tävling.jag och tjejerna drog riktigt på morgonen.Vi städade,diskade och tvättade och mitt i allt tog vattnet slut oxå...och jag somverkligen behövde duscha fick göra det i dryga 31grader...och snacka om att jag frööös...:(
Ja,iaf,på med kläder och knacka på hos Marina,fort stressa bort till Jenny och lämna tjejerna,traska bort mot Pillan som hade bjutt oss på te och  chockladprovninghttp://www.xocaichoklad.se/#)(.Det var riktigt mysigt och jag blir bara så kär i deras lgh  varje gång jag ser den.sån enorm potential och stil:) Me love a lot!!:)
Efter lite myspys var det dags att hämta tjejerna och hem och fixa lite och åka iväg på 30årskalas.Det var K:s barndomsvän Esa som fyllde denna gång.Mycket trevligt även denna gång med massa barn och trevligt sällskap:)
Gubben stannade kvar med killarna och drack lite alkoholhaltiga drycker medans jag och tjejerna åkte hem och mös.
Idag är det farsdag.Vi åkte iväg tidigt och skulle sälja lite på Backa loppis och det kan jag ju rekommendera för er som vill bli av med lite barnkläder. Vi fick ihop till ny overall till F och vinterskor till N.Känns skönt att folk som behöver kläderna har fått dem ist för att slänga dem.En god gärning lixom;)
Hem sedan och fira pappsen lite,vi köpte med lite tårta på hemvägen.N köpte ett fint I phonekal till honom och F köpte ett set med duschcreme och spraydeo.
Nu ska de slappas på soffan innan Pan Am börjar...
Imon åker jag och lilltjejen och inhandlar overall,sen blireutv samtal för N och sen blir de antagligen en tripp till bräcke.Och på tisdag blir det ullared för hela slanten!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0