Va är de här för utslag???



igår morses kom de första utslagen på kinderna,sedan försvann de och kom senare på händerna.På kvällen när det var dags för läggdags kliade de enormt på hennes ben och där var jättemycket konstiga utslag.
Hon kunde inte sova sedan för benen skakade och febern visade bara 37.5.
Jag ringde sjukvårsdupplysningen för att bli lugn och de trodde de va nån reaktion på något så nu har vi fått läkartid kl 13 för att kolla de här.=( stackars små att inte få vara friska.Hon ligger här i sin säng och orkar inte göra ngt.=(Hon säger att benen gör ont,stackars min stora sessa...

pappsen  kommer hem 12 så kör han oss dit sedan.O jag som hade massa planer idag som att rensa ogräs och plantera blommor mm,,men men...

Ig¨år var jag och N och shoppa.Vi hittade bla en snygg vårjacka till N,tuffa sneakers till båda tjejerna och lite tröjor men synd att allt jag köpte till F var för litet.Får byta på allum imon när jag jobbar igen.

Ikväll har vi Allums 5års fest på Rondo.Ska bli mycket spännnade eftersom Glitter är nominerad till Årets Butik.Vore ju väldigt kul om vi vann=) Önska oss lycka till!! O jag vet fortfaranade inte vad jag ska ha på mig.Svart klänning / tunika står på schemat med massa smycken=)
Min mor ringde igår kväll och sa att hon vunnit pris i allums tävling "Årets butik".Lite kul och se vad hon vinner=)
Nu ska vi göra oss lite klara.Tänkte om man skulle tvätta fönster kanske medans barnen är lugna...

Lilla prickikorven! o massa mat runt munnen=

Vårfint i köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0