Söndag

Ledig söndag.Härligt!
De va en ganska ok natt.Vi sov alla fyra i stora sängen men jag flyttade mig till N:säng på morronkvisten.
Lilltjejen har fått massa koppar i ansiktet.Lilla stackaren men hon klagar inte,jätteduktig tjej! =)
Senare på dagen kom de fyra J:na över och kikade på Bella.Även efter en studn knckade Billy och Silvana på med.
Barnen leker så himla bra ihop,lite bråk iblandmen annars så så bra.=)Lille Jacob har blitt så stor,skrattar och gosar hela tiden.=)
jag gjorde lite käk och ungarna åt lite och sedan gick jag ut med alla tre.Pappsen grejade med sin båt men motorn verkar inte funka idag heller=(
På kvällen lämnade vi Bella i bräcke igen.Jag passade på att sola under tiden.
Nattis var så lessen men vi får bygga bur till henne snart så kan hon ta hem henne och ha henne ute.
En sväng hos de fyra J:na och hämta Felicia och en kopp kaffe,
Kvällen bjöd på solsidan och BB=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0