Grattis mamma!

Idag fyller bästa mamma år! Grattis mor min!!
Igår kväll när jag kom hem hade Felicia äntligen fått vattkoppar.
Kenta skulle fiska idag och jag jobba så mamma passade tjejerna,tack mamma!!
Nattis sov över i bräcke för hon skulle få ta hem sin kanin för första gången.
Nu måste vi bara bygga en stoooor bur till henne för hon e såå stor=)
Jag blev hämtad av K och N och vi åkte sen till bräcke och hämtade Bella.Nattis var så glad att få ta hem henne.Hon ska få vara i lilltoan,hallen och N:s rum.
Hon verkar trivas bäst i sin bur.Felicia e så duktig med vattkopparna,kliar lite då och då men inget mer.
Nu e vi lediga två dagar,skönt och tisdag för jag vabba.
Nu ska vi se körslaget,dricka vin och äta chips=)

Förbereder för Bellas ankomst







Lilltjejen e lite rädd...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0