Fredagens läkarbesök...

Jaha,de va tredje läkarbesöket på 4 dagar igår.
Jag ringde på morgonen och bad att få ett riktigt besked om Nattis utslag.Jag ville ha tid till en hudläkare men ist fick jag en ny tid för bedömning.
Vi åkte sedan till Backa läkarhus där vi möttes av dr Jacek.(Han som sa att de va schalakans feber i veckan)
,en mycket bra läkare som verkligen kan sitt jobb.:- Eller inte...Nu sa han att de va nässelutslag men han tog ändå ett halsprov men den visade inget.Inga andra prover.Han sa att de har med Nattis förkylning att göra,att man får utslag då.Jag sa att vi får väl lite på dej för att det är du som är läkaren.
Iaf åkte vi sedan till blomsterlandet och köpte lite blommor och planterade hemma.
Jag gjorde spagetti och barnen vilade så länge.På kvällen var det fredagsmys för hela slanten.
Nattis har gjort en sång om dr jacek.
Gå till jacek när du är sjuk.han kan allt,han säger att du har schalakans feber och han har stor potatisnäsa...hahaha
jag skrattade så mkt igår när hon sjöng den...=)

Helgen innebär jobb jobb jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0