Lite uppdate kanske...

Hej på er alla!
har faktiskt inte haft tid att sitta och blogga men nu passar jag på medans de finns en liten lucka=)
På tisdag vörjar vardagen igen för oss.Jobb för K och skola/dagmamma för tjejerna efter att vart hemma i 3v.Det blir nog tufft..Tjejerna har ju vart uppe läng eom kvällar och sovit sedan halva dagen=)
Ja,vad har hänt i våra liv sen senast...På onsdag fyller Nattis 7år och på söndag ska hon ha bowlingkalas så i söndags var hon och övade bowla med sin far,Jenny,Joel och Felicia.Jag stannade och passade lille Jacob.Det hade gått bra och hon tyckte det var kul=)
Tisdags var vi lediga eller jag va ledig och vi åkte till Åby badet och plaskade lite och vi var inte de enda som var där heller ,men det var kul,vi plaskade och bubblade.Efteråt åt vi mcdonken.
Vi har tillbringat mkt tid på Ikea oxå=)m Vi gick bara in och hittade nya gardeborder till sovrummet som vi passade på att handla.Det blev skitbra.Lägger ut bilder när dörrarna är på plats=)
Vi ska även skaffa likadana till hallen imon,gött med förvaring=) O vi har gjort fint i tjejernas garderob.Vi har nog grejat hela veckan fram mot 00.00 här hemma.
I köket har vi gjort ett skafferi som inte är riktigt färdigt än men underbart att ha.
Vi fick oxå ett fnatt häromdagen att tapetsera Felicias rum lite.De grejade vi med inatt framtill 01.00,så nu behövs lite lila gardiner så blir de fint!
Idag har vi haft besök av tjejernas kusin Filippa med familj.Vi bakade till lite hemmagjord pizza och semls till efterrätt.
O tack snälla för de fina lila ljusstaken! Nu blir de lila i vardagsrummet istället för rosa=)
Jag plockade ner julen sen oxå.Barnens famro kom på besök och medans jag grejade med julsakerna blev vi rastlösa och åkte till ikea=) Tjejerna stannade hemma.
Vi köpte lite korgar till garderoben och massa galgar och hittade oxå en jättefin skänk att ha i köket.
*Vill ha*=)

Lilla tokern bland all tvätt=)
Tjejerna sover och jag ska ta mig ett andra glas vitt och fixa sedan i köket.Det blir så himla bra!! =)

I detta ögonblick är klockan 00.00 =)

Nya tapeten

Nattis&Filippa

O det var full rullesnack om mobiler=)

Jättegott med semla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0