:( :)

hallå allihopa!
Hoppas ni har det bra såhär på torsdagen.Själv har jag precis lämnat Felicia hos Annette.Idag var de riktigt ös där,de är många barn nu,7 tror jag,en ny liten 1åring som börjat oxå.Kul!
idag är det rått ute,vinden är iskall,den går rakt in i själen,usch...Jag ska dricka en kopp kaffe och äta en banan innan jag far mot mitt glittriga jobb.
Igår var de Harvyns begravning.Det var väldigt vackert,de va inte i kyrkan utan en borgerlig begraving,vacker musik och text och blommor.Vi hade varsin röd ros som vi la på kistan.Tjejerna var jätteduktiga.Nattis förstod ju vad de handlade om och var lite lessen.Men tror ändå att de va bra för henne att ha varit med.
Efteråt var de fika och lite prat.
Det sägs ju att när en människa går bort så måste en komma till.Och jag vill gratulera Stefan&Jasmiina till lilla bebisen som kommer i september!!Så kul=)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0