Då va de dags igen...

*puah* säger jag bara...Nu närmar det sig med stormsteg alltså..Huh,sån åldersnoja som jag fått nu finns inte...Usch,att snart vara 30...:(usch,bara tanken får mig att få panik...
har iaf blivit ordentligt firad av min söta lilla familj.JObbade till 16 och va hemma innan resten av familjen(de brukar ALDRIG annars hända),jag hann sätta på ugnen och då kom Nattis med lila tulipaner till mig och sjöng.=)
Imorses sjöng hon oxå,säkert 15 ggr=)hihi.Det känns bra att fylla 20+ =)
Vi åt ytterfile och klyftisar med urgod sallas och beasås.
Efteråt blev det kaffe och prinsesstårta.
Nu har vi bara myst och duschar färdigt.Snart ska vi se familjen annorlunda/ullared occ sen blir det big brother..De verkar bara vart jag som saknat det=) haha.Kul
Få se imon om jag hittar min födelsedagspresent.Ska få en vårjacka men kunde inte bestämma mig idag om jag skulle ha beige eller svart...vad tycker ni??





O såklart ville jag ha ljus och blåsa och önska mig=)

O de sjöngs för fullt

jag 20+! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0