Vart är julkänslan???

Är det nån mer än jag som inte finner den nånstans???Mycket beror säkerligen på vädret oxå...tråkigt tråkigt...idag har vi lyssnat på julmusik och druckit glögg och försökt känna julen...
Ja,vad har hänt sen sïst.. Igår hade Natta dansuppvisning och tror ni inte att jag blir sjuk då...jag som aldrig blir sjuk...jag frös hela dagen,halsont och huvvuvärk till förbannelse...vi var lediga jag och F igår.Jag hade lovat henne att åka in till stan för att kolla på julen men vi stannade till vid bplan.
Skulle kika efter lite julklappar men orkade inte så långt förrens jag blev yr och fick magont..Fick ringa min pappa så han hämtade oss och körde hem oss.Jag var säker på att jag skulle bli magsjuk för N hade spytt några dagar innan.
Kenta kom hem sen efter en timme och fick ta hand om kidsen,jag låg och frös sen resten av kvällen och natten...:(
Jag var såå lessen för att jag missade uppvisningen men Pillan skulle fixa dvd:n ganska snart så då får jag se det på tv iaf:)
Idag var jag hemma från jobbet och orkade inte lämna F hos Annette så hon fick vara hemma med mej.
Vi sov till halv11 båda två och sen ville hon bara ligga i sängen och mysa.Hon är så gosig när man e dålig...hon kramar och säger fina saker hela tiden:(Älskade ungen!!!:)
Nu bråkar bara halsen med mig...vi var ner till coop förut och köpte lite käk och glögg och den värmde rätt gött i halsen.
Nu ligger K på soffan och frossar,gav han nyss alvedon...och jag som vädrade hela hemmet idag och bytte lakan mm...:(
Jag åker och jobbar tre timmar imon,fick bytt min heldag,förlorar oxå så mkt om man e sjuk en lördag...så blir ganska gött att jobba 13-16 bara.
Nu ska jag fortsätta mysa med mina två små i sängen..

*Vink Vink*








Kommentarer
Postat av: Leena

Ei mullakaan oo joulutunnelmaa. vettä vaan sataa ja on ihan harmaata ulkona...

2011-12-17 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0