Sitter i mitt lilla kök...

...Barnen sover,gubben hostar och snörvlar på soffan.Vi har vädrat hemmet igen efter hans basilusker...nu får vi hoppas att tjejerna klarar sig.Ska iaf iväg och kolla våra alla halsar imon så det inte är halsfluss som spökar...:(

Jag e så glad att jag skapade denna blogg under min mammaledighet.Eller jag ska väl egentligen tacka Jenny som började blogga men som inte är så aktiv längre;)
Jag har nu suttit här i mitt tysta lugna kök och läst tillbaka på bloggen,vilka otroliga minnen,så otroligt kul att få återuppleva dessa igen..Jag har minnts varje minut och bild...Vad tacksamma tjejerna kommer vara sen när de är i en ålder de orkar läsa allt deras mamma skrivit:)
Jag är oxå tacksam över min fina familj,vårt fina boende,våra vackra töser och alla nära och kära som finns runtom oss och hjälper oss när vi behöver hjälp! Jag tackar tusen miljoner gånger för all hjälp,de är så mkt värt!!! Älskar er!!!
Nu ska jag fortsätta att njuta av denna underbara tystnad innan kaoset drar igång igen imorn bitti,för att vara exakt,klockan 7.13;)

Ta hand om er därute!
               *Peace and Love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0