Dan före dan,före dopparedan!

Ja,de är ett faktum att julen faktiskt närmar sig med stormsteg...
Tjejerna väntar nog spänt på Dagen,speciellt Felicia tror jag.Natta har ju fåttg för sig att tomten inte finns på riktigt så...:(
Idag var det julavslutning på skolan.Jag har jobbat hela dagen lång,vart en lång och seg dag med jobbigt folk men imon gäller det.Folk får sina efterlängtade pengar så då kör vi!!!:)
Jag jobbar heldag från 930-21.15,känns la ok,e ju ledig julen sen så de är ok.
Imon kör vi uppesittarkväll me.d glögg,kex,bingolotto och juleskinka...myspys!
Idag firar även jag och hjärtat 10år tillsammans...helt otroligt vad tiden går fort.
Han fick ett fint kort av mig och en nyckelring där vi får varsin,typ som best friends:) Kund eju bara inte låta bli att köpa den...hihi...
Familjen sover och mina ögon e tunga med...måste få lite sömn nu så jag orkar med morgondagen...
Önskar er en otroligt vacker jul om vi inte hörs innan!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar tills ni kommer i morgon!! Kram

2011-12-24 @ 00:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0