Sommaren e tillbaka...

Åtminstone på dagen.Kvällen är jättekall och verkligen höstig=(
Idag vaknade jag med ett superleende =) Det var sol ute!!! Frukost och sedan ut på gräsmattan och ligga och njuta=)
Sedan åkte vi ner till Coop och inhandlade lite mat eftersom vi fick besök senare av familjen Vertala.
Vi bjöd på hemmagjord pizza och bullar till fika,mumma!
tack för bersöket! Vi kommer snart och hälsar på er i ert nya boende!!=)
Kvällen spenderade jag i telefon med Jessie,vi pratade säkert i 1,5timme.Det var meningen att jag skulle hina måla lilltoan en tredje gång medans barnen inte var hemma men fastnade ute på altanen med luren i näven ist=)
Felicia var hos Alex och kikade lite på film och Nattis var i bräcke.
Jag bytte gardiner i sovrummet och i köket,får vara så tills vidare.Lilltoan är målad tre gånger oxå.Nu behöver jag köpa en svart och en grå färg så att de blir finito! Det blir nog bra till slut ändå skulle jag tro,.'Lägger upp bilder när det är färdigt.
Mamma körde hem Natta och hade med sig "nattamat" som jag brukar säga,Bk mat=) och godis!
Är ju fredag trots allt och pappsen e iväg och fiskar...
Önskar er en underbar helg!!


Toni och gubbe min hade mycket att prata om...


Småttingarna fick stanna bakom staket


Det var discotime sedan i Nattas rum


Bus på G...


Tur att vi har stor gräsmatta så de kunde spelas fotboll


O fina Tanja! Jag gillade verkligen din frisyr!=)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack själva för maten o fikat!! De va jätte roligt o mysigt o få ett "litet" avbrott i allt packandet ;)

Och Tack för komplimangen om frisyren! (Trots att jag inte hunnit fixa i ordning det och att det är i behov av att klippas igen)

2011-08-12 @ 23:30:46
URL: http://tresmatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0