Barnpassning,Krogrunda,Shopping och Kalas

Oj vad tiden går fort...Imon börjar skolan igen...Min stora sessa börjar i ettan.:o Herrejisses,vart har sommaren tagit vägen??Det känns verkligen sorgligt..:(
Jag börjar jobba på tisdag och imon e det upprop i skolan och sen e det fritids som gäller,men vi går hem.
Nu ska man orka jobba ett år till igen,huah,säger jag redan...

I fredags passade vi grannkillen eftersom dagis var stängt.Han kom redan kl 07.30.Det var bra övning för oss att gå upp i tid.
Klockan 12 kom hans farmor och tog över.Då åkte jag och lilltjejen till backaplan i regnet.Skulle leta efter  present till Joel och kläder till kvällens partaj.
Hittade inget,vi åt på donken och sen åkte vi hem och jag skulle göra mig klar.Jenny kom över och vi tog oss några glas rosè innan vi begav oss ut till stan.Vi hamnade på berså och hardrock.Vi hade de så trevligt.Klockan 01 var vi hemma,alldeles lagom sent och bums i säng:)
Lördagen var lite småseg,eller jag iaf.Jag och tjejerna åkte till backaplan med Marina och handlade present till Joel.På hemvägen var vi alla så hungriga att det blev stopp vid Pizzerian och aldrig nånsin har pizza smakat så mumsigt som det gjorde då!Marina och Tommy skulle på bröllop så hon provade massa smycken och lånade sen lite..
Lillebror kom senare över och vi gjorde räkmackor och kollade film.Somnade kl22:) Göttans!
Söndag var det kalas för hela slanten.Först barnkalas och sedan släktkalas.Nu laddar vi upp inför morrondagen.Kenta ska jobba och Nattis till skolan.
Sen behöver vi nog köpa nya regnkläder och kanske lite kläder.

Hej hopp!


Vi hämtade Enya tidigt en dag så tjejerna kunde leka.




Nattis fick sminka Jenny innan vi drog ut på stan=)


Vi har verkligen njutit av vår altan i sommar.Den var verkligen de bästa med hela huset:)




Joels 4års kalas


4 åringen!


Fina bebismagen på fina Jasmiina...Vi längtar nu efter dej Vincent!:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0