Älskade,Saknade,Vart är Du???

Snälla kom tillbaka!!! Underbara sköna långa semester!!! Vad jag saknar dig!!!

Är det verkligen såhär vardagenser ut...jobb,mat,sova,ja inte så mycket mera..Jag jobbar sent tre kvällar denna veckan.Känns verkligen vekt..
Har morrondagen kvar och då är det Fredag så det är kul och sedan är jag långledig tills tisdag!:)
Gött!
Det går bra i skolan för N.Hon har gått själv på morgonen och när jag börjat tidigt har vi gått tillsammans.Oxh hos dagmamman har det gått över förväntan bra oxå,Alla småttingar har blivit stora.
Men jag saknar verkligen semestern,att bara vara och göra vad man vill! Gå runt och slappa på morran osv.

Nä,nu ska vi inte deppa här.Snart blir lilltjejen 4år och det blir jul och kul och massa snö och kallt och sen e sommaren här igen!!

Önskar er en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0