Ensam hemma helg

Puah,jag överlevde hela helgen i min ensamhet...MIn lilla familj är i värmland och hälsar på hos gubbens mormor och morfar.DE åkte fredags morse efter att de lämnat mig på jobbet.Jag har jobbat hela helgen annars hade det aldrig gått.
Jag saknar dem så och jag tror de har vart väldigt nyttigt för barnen att vara ifrån mig.<NU längtar jag sååå tills jag får kramar och pussa sönder dem=)!
Jag ska jobba först till 18,börjar 14,lite segt men de får gå.
Det är så lugnt här hemma.Bara tvättmaskinen som går i högvarv.Skulle nog aldrig klara ett sånt här liv med så mycket tystnad.
I fredags kom iaf mamsen och Leena på besök.Jag gjorde lite käk och sedan såg vi på Idol.
Jag somnade ganska snart efter att de åkte hem.
Lördagen innebar jobb och herregud vad vi hade att göra.*puah* Men gött i kassan och då blir chefen glad! =)
PÅ kvällen stod de bowling på scehmat med Glitter babes!
Vi käkade lite först och sedan bowlade vi i två timmar och drack.Skitkul. Tack för en lyckad kväll!
Vi gick sedan vidare till Gretas och shakade loss=) Det var längesen jag hade så kul ute. Gretas är egentligen en gay klubb men gud så kul vi hade=)

Lägger upp lite pics från min helg,nu blir de dusch och göra sig klar för jobb igen.Och tur man mår bra idag!=)

Finaste Christine och Ida!

The bigg boss and Me


















Kommentarer
Postat av: Titti

Det ser ut som att ni hade kul!! Hälsa familjen, kram!

2010-10-01 @ 19:07:47
URL: http://designtitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0