Tyst i hela huset...

Barnen sover än,jag har försökt väcka N i en halvtimme nu men nu ser jag att hon klivit upp och klätt på sig.Idag är de skola och jobb som gäller.Jag slutar "tidigt" så de är skönt.
Och imorgon är det fredag igen,gud så underbart!!!
Igår vabbade jag för N.Vi va till tandläkaren med hennes tänder men de verkar kunna repa sig bra och de kommer inte göra ngt ingrepp förrens hon är 17-18år ändå.
Hon var jätteduktig min lilla sessa.Vi hämtade sen F hos dagmamman efter kl 13,och det spöregnade och inga paraplyer hemma,så pisseblöta traskade vi bort mot henne=(
Pappsen hämtade oss till bräcke sen där barnen lekte med sin kanin Bella.
Kenta komdit sen och vi åkte hem och lagade mat.
På kvällen tog vi en sväng till allum för de hade extra öppet till 22,vi hittade tt par vinterkängor till N och med 20% rabatt:)Kanon! Nu kan snön komma=)
Mamma passade F hemma så länge.

NU ska vi gå mot skolan..hej hopps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0