Helgen

Vår helg har gått så himlans fort.Jag förstår inte,snart är det jul igen oxå.Köpa julklappar och massa god mat=)
Mysigt.
I lördags handlade vi iaf overall till Felicia och vinterjacka till Nattis.Nu är de bara skor kvar.Bara så himla dyrt,men de förtjänar ju de bästa,våra små hjärtan!=)
Vi hittade oxå en fin hall möbel till tjejerna tills vi köper oss en garderob till hallen.


Vi lämnade tjejerna i bräcke och åkte sen till ikea.Vi gick där nästan 2 h och sedan tappade vi lusten och lämnade vagnen där bara=( Måste vart hungern som tog över=)
Vi åkte sedan till bräcke och hämtade tjejerna och Nattis hade fått en egen kanin.Bella heter hon och är 6veckor.Hon får ha den där under vinterhalvåret och sedan till våren får hon ta hem den och kan ha den ute.
Hon va så glad över den=)
Vi åkte hem och hade lördagsmys.

Söndag åkte vi och besökte Hanna.Nattis ville åka till sin kanin så d eblev bara jag och F.
F  har blicit så förkyld och hemma hos H såg jag hur de började vara i ögonen med.Stackaren.Hon somnade sedan i bilen på väg hem och när hon vaknade var de massa var i ögonen,usch.

Min lilla sjukling

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars liten, så hon blev sjuk då. :(

Krya på henne! <3

Kram Hanna

2010-10-18 @ 19:46:09
Postat av: Lisa

Hej, var har ni köpt den vita hal möbel?

2010-10-21 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0