Välkommen huvvevärk...

Vakna med huvudvärk,tror jag sovit jättedåligt inatt.Tjejerna sover aldrig i sina sängar nuförtiden och det är alltid jag som får snurra och hoppa från säng till säng.=(
Morgonen var katastofatisk,Nattis var jättetrött och vägrade gå upp,kläderna som hon tog fram igår kväll passade inte idag,frukosten var kall osv.
Det är kallt idag men ändå skönt när solen ligger på.
Jag stänger idag,och vi ska snart åka till Ann-marie.Felicia pusslar för fullt.Hennes nya intresse och hon är jätteduktig.
Igår var vi lediga som vanligt på måndagar.Vi bestämde oss för att åka till Tuve och tjejernas gamla förskola.Alla blev så klart överraskade och glada över att se sessorna.De hade blivit så stora och lika varann tyckte dem.
Felicia ville stanna kvar,jag tror inte riktigt att hon förstod att hon hade slutat där.Hon var blyg,sa knappt ngt.De e klart de va en konstig känsla för henne.
Efteråt åkte vi ner till backaplan och åt buffe.Mums vad gott de va!
Vi handlade lite smink och karaoke skivor.Vi rotade fram den gamla karaoke maskinen i söndags kväll efter en rastlös dag.Vi hade sedan disco hemma med jury och allt.=)
Det var skitkul och nu köpte vi lite nya skivor.
Kenta hämtade oss sedan och vi åkte och storhandlade mat.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0