Godmorgon Underbara Fredag!

Du har vart sååå otroligt efterlängtad=) En sista arbetsdag återstår,min sjunde på raken*puah* men vad gör man,bara och bita ihop.Är verkligen skittrött,vill bara vara hemma och mysa med mina änglar.
Igår slutade jag någorlunda i tid,hann tom ta en svängom Nordstan och handla termo till nattis så nu slipper hon frysa.
Väl hemma tog vi fram julpyntet,vad underbart mysigt det blev.Lite mer tomtar behövs och lite mer röda gardiner sen är de klart=)
Tjejerna var så trötta så de somnade sittande i soffan efter duschen igår.jag grejade nog fram till 21.30 och sen bänkade jag mig framför tvn.
Nattis var jättetrött imorse,Hon brukar inte gå i skolan 5 dgr i sträck men nu är vi långlediga!
Det är mycket på jobbet nu med såhär innan jul.De börjas handlas julklappar och kunderna blir grinigare för varje dag men det tycker jag bara är kul=) då får man lov att vara "extra" glad och trevlig,hehe.
Nu längtar vi till ledigheten bara!

Bjuder lite på julbilder

Köket blev lite julmysigt med rött.Passar perfekt till tapeten med.

Gillar verkligen denna nya adventstaken

Felicias julhörna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0