Regnig Onsdag

Tänk vad humöret påverkas av vädret.=(
Klockan ringde halv9 och ingen av oss ville vakna,de öser ner regn i göteborg idag=(så himla gråååt och trist.
Tjejerna har påskfest på dagis idag och imorgon är de lediga och får vara med mummu.Nattis var utklädd till påskkärring medans lilla tjejen vägrade=)
Måste fixa påskägg idag,nån med lite tips?Nattis fixade påskris igår så vi har lite påskigt,vi hittade även en påskkärring från förra året som fick sin plats i köksfönstret=)

Idag ska jag jobba till stängning men snart e jag långledig,myyyys=) och väldigt välbehövligt.Känner att jag behöver extra energi just nu för att orka.Har åkt på en liten förkylning som e skitjobbig som inte släpper...jag undrar om de är vårallergierna som redan börjat?Nån mer som känt av??Nyser hela tiden och kliar i näsan,de är ju ett tecken,eller kanske har vi massa dammråttor här hemma haha.=)
Nu ska jag duscha och bara ta hand om mig själv,tänkte peela och lägga mask(har nog inte gjort de sen F föddes) Innan barnen fanns gjord ejag de alltid men nu känns de lite som att de inte är prio 1=)men nu ska jag verkligen passa på=)Måla naglar osånt tjejigt=)
Sen blir de lite garderobsrensning innan jobbet om jag hinner.

ha nu en mysig onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0