Öronhåltagning

Idag har vi vart lediga.Jag har sovit i Nattis säng i två nätter nu och hon har legat i min=( Nog med att F vaknade på natten och grina,tog jag henne bredvid till N:s säng.Trångt var ordet ja! Låg på en sida och hade nackspärr när jag blev väckt.
N kom in kvart över8 och gjorde alla möjliga ljud för att väcka oss.jag blev fly förbannad och gick med raska steg ot MIN säng och somnade om.Hörde sedan att hon väckte lillasyster såklart.=(
F kom sedan och la sig bredvid mig och vi mös till halv10.N hade gjort frukost till mig på sängen men jag var inte på mitt bästa humör då=( Förlåt gumman! *puss*
Jag har världens sämsta morgonhumör,jag hatar verkligen att bli väckt...grrr...=(
Iaf gjorde vi oss klara oc jag gjorde lunch med spagetti innan vi åkte ner till b-plan och strosade runt lite.
De va så jädrans kallt så de blev inte långvarigt.
Vi tog iaf hål i öronen på lilla dockan.Hon sa inte ett ljud.Kanske blev hon förvånad över vad som hände.Efter andra hålet var taget så grinade hon kanske i max 20sek och sedan betalde vi och gick till godisaffären och köpte chocklad,haha.!
Så nu är hon så stolt över sina glittrande rosa stenar=)
Efter bplan tog vi en tur till bräcke och N fick leka med Elin en stund.
Innan vi åkte hem tog vi oss en runda inne på ikea,köpte en hörnlampa till vardagsrummet och lite doftljus*me love* =)
Hemma blev det kvällmat och nu sover min lilla family och jag ska se paradise hotel för att sedan nana=)

Min snygga 6åring



Ser ni de små örhängena?=)

Kommentarer
Postat av: sandra

gulligt

2010-01-20 @ 09:18:39
URL: http://www.hanssonfamily.se/
Postat av: Jennie



Hej :)



Ja, vi måste ses men det är ju ngt hela tiden, jobb osv ;) Har du ngn ledig dag mitt i veckorna? Jag är ledig varannan onsdag ( idag )



Va fint med örhänge på tjejen :) Va hon ledsen?



Kram

2010-01-20 @ 17:39:07
URL: http://kyani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0