Ledig måndag

Idag har vi vart lediga.Vi sov länge,till halv10,sen fick vi gå upp för Jessie skulle komma på kalasfika=)
Alltid lika trevligt och tjäta massa skit=)Tjejerna var så vilda så efter att vi käkat mat gick vi ut och åkte lite pulka.
F somnade i vagnen och N åkte några gånger men sen blev det för kallt och vi gick in.
F sov över en timme och jag och N pysslade med ramar och spelade spel.Mysigt,bara hon&jag!
Pappsen kom hem och jag gjorde pannkakor idag med med grädde och sylt,mums.
Efter de åkte vi en sväng till bpaln och köpte present till N och sedan en snabbis till bräcke och coop.
Imorgon är de stora dagen för N.Hela 6 år!!
Hon ska få frukost på sängen men massa gött=)Hoppas hon inte vaknar innan mig bara=)

Denna pannkisen var så söt.Ett hjärta!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0