Kalasmys !

Ihelgen har ´det vart mycket kalas och mycket gött att äta=)
Vår stora tjej fyller 6 år på tisdag....=)helt otroligt vad fort tiden går.Snart är det skolan och allt,
Först i lördags var jag ledig och vi hade släktkalas och indelat i 2omgångar som vanligt.
Mycket presenter och gott sällskap.Nattis tackar för allt fint!=)Hon fick bla,pysselböckr,kläder,klocka,smink,tv-spel,pengar,Hello kitty ryggsäck,hello kitty hårband mm.
På kvällen beställde vi hem pizza och hade lördagsmys och utanför dörren var vi inte alls under lördagen.
Så himla kallt det vart..brrr..Nu vill vi ha sommar igen!!!!

Våra små änglar!






Söndag var det dags för pyjamasparty för kompisarna.Jag jobbade lite på fm och Nattis var på disney on ice med Elin och hennes familj.Jättesnällt och få följa med och de hade pröjsat allt me..=(Nu får vi bjuda tillbaka snart=)
Jag blev hämtad och vi åkte hem till oss och förberede oss för partyt=)Tjejerna tog på sig pyjamas och dansade och tokade sig=)
Ja,bilderna får tala sitt.Tjejerna hade väldigt väldigt roligt kan jag säga i vår lilla 3:a=) Så aldrig mer barnkalas här inte=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0