Ännu ett år har gått...

usch,jag har sådan otrolig åldersnoja just nu.Måste vara 30årskris eller ngt.Får panik bara jag tänker tanken att snart bli 30,shiit.Ja,de är iaf 2år kvar tills dess=)Tur de.
Fick frukost på sängen av min söta lilla familj och Nattis sjöng för mig=)Tack tack!
Fick ett kuvert med ett presentkort på väskor + att jag fick en electrolux ergopido i veckan=)så grymt bra,hehe.
Fick ett nytt våffeljärn av min mor med,en OBH Norcica från Chilli serien.
Jag jobbade 4timmar och sedan på kvällen firade vi lite hemma bara vi 4.Vi har ju så otroligt mycket snö så man blir tokig.=(När ska våren komma??

Tack alla söta för alla gratulationer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0