Alla Hjärtans Dag

Idag är det allas dag.Vi är bättre här hemma nu från magjsukan,magen ropar efter mat redan=)
Har fått i mig lite fisk oc potatis iaf,man får äta lite smått då och då.
Tjejerna äter dåligt än men vad ska man göra?Kan ju inte direkt tvinga i dem mat.
I fredags var både N och F bra ifrån magsjukan och spydde inget.
Vi gjord etacos på kvällen för N ville ha det.Vi såg på lets dance och hade lite fredagsmys.
Senare när vi skulle lägga oss började K:s mage knipa och han sprang till toa och kräktes massa.
Jag som tänkte att vi skulle överleva magsjukan.
Han fick slagga på soffan,jag ville inte bli smittad skulle ju upp och jobba på lördag morron.
Jag messade chefen och sa att jag måste vara hemma imon för gubben e dålig i magsjuka och jag blir säkerligen det med.
Det dröjde inte måga timmar förrens min mage börja spöka med jag säger fyfan de var det värsta jag vart med om,helt klart värre än att föda barn=( Där låg vi sen isoffan och turades om att spy,fy sjutton,spydde säkert varje halvtimme och till slut fanns de inget i magen att komma ut med.
Min kära mor fick häta tjejerna lördag morron så vi kunde sova och bli friska.Sov hela dagen lång.O tjejerna kom hem vid 20 tiden och vi somnade alla vid 21 och sov ända till 09.

Nu ska vi äta lite glass och sova sen middag.

Hoppas ni alla andra har en bättre alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0