VAB

Idag är det en solig torsdag,men det är otroligt kallt i vinden än=(Brrr,när ska riktiga varma sköna våren komma???
Jag vabbar idag för Nattis,hon hostar enormt och e helt slö.Nåt bättre idag,har iaf ätit korv och bröd-
Lilla F är på dagis en stund,vi ska snart hämta henne.
Vi har packat massa idag och slängt.Helt sjukt vad man spara på skräp alltså.man tror inte man har så mycket skit men när man väl rensar,puahhh säger jag bara=(
Nu närmar de sig,5maj ska vi få nycklarna=)Längtar såååå!!!!=)
Idag ska de inhandlas med kartonger och sopsäckar.Har även en liten lista som behöver handlas,lite smått och gott till hemmet=)
Jag e ledig imon och lördag,jobbar en stund på söndag och sedan ledig 2dgr igen,gött.Känner att jag verkligen behöver de,jobbar ju hela tiden=(
Nu väntar den oändliga tvätthögen på mig innan vi hämtar snuttan=)

Ha en trevlig torsdag alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0