Lugn morgon

Oj,klockan ringde innan halv8.Jag var skiiittrött,sovit så himlans dåligt för N har legat mellan oss och snarkat=)Försökte flera ggr bära in henne men då vaknade hon och gav mig en sån där jobbig blick så hon fick ligga kvar=)
Tänkte lägga mig på soffan men orkade verkligen inte.
Idag var det frukost på förskolan för tjejerna.Morgonen gick så himlans bra.Inget tjafs eller gnäll om kläder som inte matchar osv=)Jag var så glad!
Vi lämnade N först och sedan F.Hon ville inte riktigt idag men sedan tog Mercy henne och d egick till fönstret och vinkade till mig och hon log då.
Ska hämta dem kl14,vad ska jag göra idag då tro??
Fint väder verkar det bli,måste traska ner till torget iaf och köpa disktabletter  till diskmaskinen.De glömde vi totalt när vi storhandlade igår.
Jaja,lite bilder då=)






Kommentarer
Postat av: ¤Evaneseè



Tack vännen :)

Allt gick bra!



Va stor Felicia blivit, när blir hon 2 år?

2009-09-01 @ 16:11:43
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0