Inte hänt så himlans mycket

Får väl uppdatera lite från senaste.Har inte hänt så mkt,jag har jobbat helgen och det var smockat med folk på Allum,kul och klirr i kassan=)
Resten av familjen hade vart i bräcke medans jag jobbat.
I måndags var vi lediga,eller tjejerna var på förskolan till 14 för jag hade uppföljningssamtal med F:s fröken.
Hon är en mycket bestämd liten tjej,envis och låter ingen trampa på henne.=)Det är bra det,de kommer man långt med,annars var allt toppen med henne så vi bestämde oss för att när jag e ledig får hon med vara hemma och de dagar jag börjar sent kommer hon senare till förskolan=)mysigt och ha lite tid på oss på morran och mysa i sängen bara=)
Efter dagis åkte vi till backaplan,vi ska på dop och bröllop till helgen och behöver kläder.Hade sett en fin klänning men när jag provade satt den helt konsitgt så det blev inget med det...nån som vet nått fint nånstans att ha på sig??Jag hatar sånt här,leta kläder och alltid e jag ute i sista minuten med=)att man aldrig lär sig...
Blev hämtade av K sedan och vi åkte till bräcke,jag och N skulle klippa oss.
Jag ville ha lite uppklippt på sidorna men ändå behålla längden men hon klippte mer,=( men men,de växer snart igen.N klippte toppar en bra bit och lugg,hon blev så himlans söt med lugg,som en söt liten docka=)
På kvällen blev det skräptv och gött.
Tisdag jobbade jag till halv5 och hemma väntade en god middag med fläskfile och klyftisar,mums.
Var jättetrött och somnade framför tvn efter 21.






Kommentarer
Postat av: ¤Evaneseè



Halloj tjejen!

Läget? Tänkte höra med dig ang utvecklingsfraser.

Hur var F runt 1½ ( ja hon är ju nästan där nu med )

Nova har börjat bli så ledsen när hom ska sova. Känner du igen det?



Kramiz

2009-10-01 @ 22:53:14
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0