Godmorgon

Tjejerna är på förskolan till kl12 idag.jag e leidg,har lovat tjejerna att det blir lek&buslandet sedan,men vet inte,känner mig ganska ganska trött och seg idag,men jag har lovat och man måste hålla det man lovat=)
Sitter här och dricker mitt morgonkaffe,helt tyst,bara diskmaskinen och tvättmaskinen som är på.Solen skiner in genom köksfönstret,unerbart väder idag.

Igår jobbade jag 4timmar,det gick fort.Nattis var på cirkus med sin farmor och de hade vart så kul.Hon hade ridit på kamel bla.Min söta stora tjej.Tänk att hon blitt så stor.Innan cirkusen lärde Nattis sin lillasuster två nya ord,äpple och nalle=)Hon var så stolt över det.
Och lilla F är så stolt över sin nya stora säng=)Hon säger hela tiden "min min" och ska klättra upp i sängen och sova,sötis.=)
Det blev pizza mys igår efter jobbet,mums,det var längesen.Vi brukar äta pizza ca 1 gång i veckan,på fredagar och ha lite mysigt men nu blev de söndag ist=) Felicia älskar pizza och vitlökssåsen var hon helt galen i,åt den med skeden bara,haha.
Snacka om att hon stank sen men alla basilusker kanske försvann=)

Jag ska faktiskt ta mig ett varmt bad nu och göra mig klar för dagens bestyr.Imorgon är det jobb igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0