Shit,detta får verkligen inte hända!!

Men det hände oss ikväll=(
Jag har jobbat idag och stängde idag,blev hämtad av la familia.DE hittade vinterskor till N på stadium så nu är det bara F kvar.
Ja,iaf,så skulle K och N till ica och handla lite sånt som fattades hemma.Jag och F gick till bilen ist.
Jag lägger in F i sin stol och ska fälla ner barnvagnen.F hade bilnyckeln för hon fick öppna bilen.
Men hennes dörr står öppen,jag stänger den och ska öppna min dörr och i samma ögonblick låser hon bilen=(
Shit alltså tänkte jag,fan och alla svordomar dök upp.
Jag står där vid fönstret och gapar åt henne att öppna dörren men hela tiden trycker hon på fel knapp.
O min mobil ligger i min väska i bilen=(kunde inte ringa nån heller.
Ok,lugn,N och K kom och jag tog K:s mobil och ringde mamma för hon har extra nyckel hem till oss och hemma har vi extra bilnyckel.
Mamma blev helt panikslagen och fråga hela tiden hur de kune hända.
Ja de ska ju inte hända men man lär sig av sina misstag.
I 40min satt hon inne i bilen,käkade lite godis och lipade lite och sedan sprang jag runt bilen och lekte massa lekar i 40min och frös häcken av mig=(brr vad kallt det var och tur att de inte regnade.
Vid rondellen i allum ser jag dem kolla och brorsan öppnar bilen och vi kommer in till F,stackaren,men hon klarade sig fint men udnrade säkert vad vi höll på med.
Ja,ni alla därute,ge inga nycklar till barn och stäng inte alla dörrar!!

Nu sover lilla tjejerna så sött och jag kollar Idol.Ska snart sova jag med tror jag.Först lite godis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0