Måndag hela dagen

Idag har vi vart lediga från dagis och jobb,eller dagis hade studiedag.
På förmiddagen passade vi lille Joel,som har blitt så stor,=)barnen lekte lite och jag gjorde pannkakisar till dem och de åt som aldrig förr=)Och det var inga problem att passa 3 barn=)haha.
Sedan blev det lite Pippi på tv och sedan kom ju mamma Jenny.
Jenny och Joel åkte vidare och jag försökte natta F men de gick inte så bra.Vi promenixade till torget för handling av dagens middag.Blev kyckling med ris och currysås.De är verkligen tjejernas favorit,efter spagetti då,hehe.
Gjorde ett nytt försök med nattningen medans kycklingen var i ugnen och hon somnade,Yes!!
Jag och N åt och sedan kom pappsen hem och F blev väckt.
Vi åkte sedan en sväng till Bplan medans K åkte till Bräcke för att hämta ngt där.
Vi hann med H&M ,F fick en tjockare jacka .Könde att jag inte ville köpa ngn dyrare jacka för hon har en tjock och fin overall sedan.och N en snygg bolero,Och jag inget som vanligt=)
Sedan en sväng till Toys och F fick en mobil och N pysselsaker=) *Mys*
Åkte hem sedan och tjejerna badade och nu ska vi snart mysa under filten på soffan=)
Imorgon är det jobb och dagis igen.
Allum har kvällsöppet imon till 22 så jag stänger 22.15,nu måste jag samla krafterna.=)

Lite av dagen som gått:

Data och mystime=)

Pannkakis lunch,mums

Sötisarna ser på Pippi

Bus i sikte

Älskade Nathalie

Nu ska vi åka till leksaksaffären=)

Baddags snart med syrran




Kommentarer
Postat av: Joel!

2009-10-26 @ 20:10:55
Postat av: JOEL!

Tack snälla för att ni tre snygga tjejer passade mig idag!!

Hoppas att vi ses snart igen!

Kram

2009-10-26 @ 20:12:34
Postat av: Annika

Va så lite prinsen!=)

2009-10-26 @ 21:25:13
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0