Vab

Idag har jag vabbat för första gången på flera flera år.K har alltid var hemma annars med barnen men nu har han vart sjuk och vart hemma mkt,så det blev jag nu.
De är lilla Nattis som är febrig och halsont.Igår när jag kom hem hade hon 38 och va helt kokhet.Idag sov hon 2t senare på dagen och efter de hade hon 39.Tur att alvedon finns.Hon har ingen feber nu men jag kollade i halsen och såg lite vita belägningar.
Så de blir nog läkaren imon ändå.
Vi har inte gjort så mkt.Gjorde ett försök till lussebullar men läste receptet helt fel så de blev la sådär,haha.
Sedan har ag vart duktig och städat lite och vikt in all tvätt och bytt till juligare gardiner.*mys mys*
Till helgen blir de kalas för F.Tänk att hon redan blir 2år,shit alltså,tiden går verkligen fort nu.
O jag e ledig hela helgen+måndag,superskönt att f¨å vara hemma!=)
Idag började en ny tjej hon oss.Jag skulle lära upp henne och såg så fram emot de.Ringde jobbet förut och de hae gått bra för henne,kul=)
Få se om jag jobbar fredag.
F är skittrött men vägrar sova,hon är inne i jättejobbig nattningsperiod,de tar timmar att få henne att sova,skiiiitjobbigt...hoppas de går över snart.
O ändå har vi minskat hennes sömn på dagis till 1 timme.
Jaja,nu ska jag snart se paradise hotel=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0