Uppdate

Lite kort om vad vi gort sen senast.Har vart jobb jobb och åter jobb=)
O fick mitt nya schema öve rjul.Så glaad=)Ledig 5 dagar i jul,underbart!=)
K har vart hemma sjuk men är bättre nu.
I fredags var vi alla lediga så vi åkte till Ullared=) Mycket folk och mycket shopping,hittade  nästan alla julklappar=)Känns skönt.Tjejerna var med och var så snälla,lite trots var de men de överlevde vi,hehe.
Lördag jobbade jag heldag och resten av familjen var på kalas hos barnens kusin Filippa som blev 5år.
Jag åkte dit efter jobbet(Öjersjö),där satt alla och tjöta och hade det trevligt=)Fick lite käk och vin hehe,
De har verkligen ett fint läge på huset i Öjersjö.
Vi åkte hem runt 20,hemma blev det lördagsmys med godis.F somnade i bilen.
Idag söndag skulle N ha dansuppvisning.Jag skulle boka biljetter i fredags men till min stora förvåning fanns de inga biljetter.,F-n vilken skit alltså.Fanns inget nummer att ringa heller och klaga  på så imon må jag lova ska jag ringa dem och vara riktigt arg och fråga vad f-n de här är för ngt.Att inte få uppträda på sin egen uppvisning=(
N har frusit hela natten men hon känns bättre nu,Hoppas hon inte blir sjuk
Jag ska jobba 4timmar idag,börjar 14.Hoppas de går fort så e vi lediga imon=)

Hej hopps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0