Kalas hela dagen lång

Första advent idag,mysigt.Vi tände första ljuset när vi åt frukost.
Vi vaknade  vid9 och med en gång skulle N ge F sin födelsedagspresent.Hon blev helt till sig när hon såg att det var en Hello kitty docka=)Allt ska vara hello kitty just nu,hihi.
Hon fick även en topp oc en cardigan och sen får hon en liten present på onsdag när hon fyller på riktigt=)
Sedan fixade jag tårtorna med två barn,de gick bra=)
K var i bräcke och tvättade bilen.Idag är sista dagen vi har bil=(Så nu måste vi hitta en ny bil ganska fort=(men de är inte lätt.
Sedan var det dags att göra oss fina för kalas.N skulle vara vackrast som alltid.
Första gänget droppade in vid 13.Felicia tackar för allt fint!
Hon fick bla en Fifi docka som pratar,Nalle puh pussel,Hello kitty bok,pennor,nya Ecco vinterskor,
Efter att gänget nummer1 åkt hem traskade jag och F till torget för att köpa pizza,jag hann knappt ner till andra gården så sov hon.
N och K städade resten av bilen som var kvar.
Andra gänget dök upp vid 17.Tänk om man hade större och kunde ha alla på en gång och slippa ha kalas i omgångar,vad skönt det hade vart=)Nångång kanske...
Nu var det mkt bus på barnen=)sötisar.
Lite kläder,hello kitty saker och pengar blev det.Felicia tackar igen!=)
Nu är vi helt slut.Tjejerna ligger på soffan och snarkar för fullt=)
Imon fortsätter kalaset för några av mina vänner=)








Kommentarer
Postat av: sandra

fina bilder

2009-11-30 @ 16:54:07
URL: http://www.hanssonfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0