Vilken regnig dag...

Gårdagen var hur trevlig som helst.Tack Anna för att vi fick komma!
Jag och N var ju på klädpartyt och det blev allt lite kläder till tjejerna.Jättefina!Hoppas de kommer på posten snart.
Idag har det vart skitväder.Regnat i stort sett hela dagen lång.
Morgonen var jättefin när vi lämnade N på dagis och vi tänkte ta en primmiz sen men sedan kom ju regnet=(
Och lilla Felicia kunde inte sova för att jävla hundskrälla skällde i typ 1 tmme=(grrrr...på dem...
Hämtade N tidigare idag,farmor och Inga stina och Börje skulle komma idag.,fsst de blev bara Ingastina och faror som kom.Börje kände sig inte bra.
Blev fika här hemma och tjejerna visade såklart alla sina konster=)
K kom hem och vi åkte till Kinan och åt mat,mums.
Vi sa hejdå,K lämnade mig och F hemma och han och N åkte till Bräcke en sväng.
Felicia fick bada och hon verkligen älskar det.
När jag frågar om hon ska komma upp ruskar hon bara på huvudet=)Sötisen.
Sedan lekte hon lite och åt välling och ni kan aldrig gissa,jo hon somnade 19.15=)
Jihu!De e  ju tisdag idag och det är Mammas tv-kväll=)Ja,ni vet,Uggly Betty och Desperate=)
Undrar vad man ska hitta på imon?
Shopping kanske,haha---
ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: »» Design By Diva ««



Åååå sicka fina kort du lägger ut!!

Alltid lika roligt!



Jaaa, jag är mkt mer rädd än innan :)

Usch för skräckisar ;)



Klart vi ska ses, när passar er?

Kram

2009-05-26 @ 21:54:07
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0