Morgonpigg!

Vi e redan uppe.Redan och redan men vi har ätit frukost redan och jag njuter av mitt morronkaffe medans mina älskade ser på Tingeling.
Idag står det backaplan på schemat.Måste byta N klänning till en större + köpa en likadan till F.Hoppas de har storlek nu bara.Annars får jag kika på Allum till helgen när jag jobbar.
Idag känner jag mig jättepigg!Har så mycket energi och vill göra saker hela tiden.
Har redan fixat världesn diskhög in i diskmaskinen,känner mig så nöjd=)
Vädret ser ut att bli fint med så kan man må bättre?!?
Sedan hoppas vi att Hanna ringer efter att hon &Conny kommit hem från Freeport så vi kan busa hemma hos dem.
K fiskar med Stefan&Billy idag.Imon e han ledig med,skönt med avlastning.
Nu ska vi mysa lite till och sedan göra oss fina och klara för denna underbara Kristi Himmelfärdsdag!

    LOve To U!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du fråga vart alla kommentarer var!

Jag kom in på din blogg av en slump och har nu följt den i ca 1/2år...tycker den är rolig och följa=)

Bor i Uddevalla med min familj, men är ifrån gbg. Känner igen din sambo med, för är själv en gammal innebandy tjej!



Och så måste jag säga att ni har otroligt fina barn!!!=)

2009-05-21 @ 13:11:10
Postat av: annika

hej hej!

Vad kul att du skriver och kikar in på bloggen,

Jaså,får man fråga vad du heter?Har ni ngn blogg vi kan följa=)?



Ha en trevlig torsdagskväll

2009-05-21 @ 20:53:03
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan! Tack för idag! Var trevligt att träffas! Vilket underbart vi fick ute också! :)

Somnade lillan i bilen på hemvägen?

KRAM Hanna

2009-05-21 @ 22:05:55
Postat av: Annika

hej Hanna!O tack själv.O hoppas ni inte blev allt för förskräckta av tjejerna,hehe

Nä,hon somnad einte förrens vid 22=(Vi åt när vi komhem och sedan var hon uppe i varv och vägrade sova,=)

Nu får d einte dröja så långt till nästa gång vi ses



kram

2009-05-22 @ 10:57:29
Postat av: Hanna

Heheh.. Nä,då... Felicia var så söt när hon busade... Kul att se allt vad hon skulle hitta på ;-)

Kul med bilderna som du hade lagt upp också!

Jag var ju hos Beata idag, blev jättenöjd. =)



Kram

2009-05-22 @ 14:34:18
Postat av: Uddevalla tjejen

Hej igen jag heter Jessica jag spelade innabandy i robertshöjd för mpnga år sedan. Jag har ingen blogg själv, för jag är så kass på och skriva! Följer bara andras bloggar, för jad tycker det är roligt=)

2009-05-26 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0