Morgonmöte,Olskroken och trött 2barnsmamma

Pust....natten var den jobbigaste på länge.Lovar att jag inte sov mer än 1 timme.Hoppade från rum till rum och vandrade runt med båda tjejerna.De heöa slutade vid halv 4 då jag fick nog.Då låg sessorna och K i stora sängen och jag fick slagga på soffan.
Åhh...ont i varenda del oxå,fast vår soffa e bekväm men har nog sovit konstigt...
Klockan halv7 ringde K och väckte mig...snacka om att jag var zombie då..
Gjorde mig klar innan jag väckte sessorna.F fick välling vid 7 och sedan väckte vi N som var såå såå trött.
Gött,kanske de somnar tidigt ikväll=)
Lite småstressad var jag allt men vi hann med bussen som var planerat.
Framme vid Svingeln väntade Stefan&Jasmiina på tjejerna.
jag skulle vidare mot Partille och ha möte på jobbet.
Mötet gick bra och vi gick igenom hur det kommer bli när jag kommer tillbaka slutet av augusti början av september.
Måste först få veta när F fått dagisplats.Halv 12 var mötet slut och jag åkte mot Olskroken för att hämta mina sessor
Allt hade gott bra,de hade vart så snälla! N åt mat när jag kom och sedan blev det kaffe och hembakta kanelbullar,mums...
Nu var vi så trötta och åkte hem.F somnade innan vi ens hann ut.
Hemma blev det fiskgrätang och ris.
Nu sitter jag här i min myssoffa och e så rött och sleten=)De tar på krafterna att inte få sin skönhetssömn.Hoppas man får sova inatt=)
Imon blir det 1 årskalas för Novis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0