God morgon Sverige!

Sitter här i soffan och dricker mitt morronkaffe och sessorna kollar på Lotta på Bråkmakaregatan.
K har redan åkt iväg .Han ska på svensexa på danmarksbåten.Vad kul! Få se hur rolig han är när han kommer hem ikväll=)
Jag tittade mig i spegeln förut för att ta ögondroppar.Jag har fått sol och hade på mig brillor igår när jag solade så nu har jag typ inte fått sol där jag hade  brilorna.Ser inte klokt ut,haha.
Nu vet man till nästa gång att inte ha brillorna på.
Vädret ser fantastiskt ut idag.Undrar vad vi ska hitta på  idag?
Funderade på Liseberg men tror det är knökat med folk så vi skippar nog det.
jag ska iaf till bolaget och handla vin hem.har vart så sugen på vitt vin 2 kvällar på raken och så har man inte haft ngt hemma=( Måste vara vädret,eller hur?
Tycker synd om min lilla mamma.Hon har haft ont i halsen ett tag och igår var hon till akuten och de sa att hon har böld i halsen=(Fyy,så idag skulle de nog spräcka den med massa var.usch...Stackarn...

Nu ska vi börja göra oss klara för dagens bravader!

Kommentarer
Postat av: catta

ååå joibbigt med böld. hoppas hon snart blir bättre!



ååå va kul med huset. har du bild? hemnet? nyfiken. berätta om hur de går!





pöös catta

2009-05-02 @ 10:03:13
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Design By Diva



Du går in under inställningar > Jag vill granska kommentarer innan de publiceras - bocka i det :)



Hur gick det med huset?

2009-05-02 @ 10:09:39
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0