"Skogsro"

"Kom till ro med skogsregn och naturliga produkter.Först en bodyscbrub som rengör,sedan massage av ett varmt skogsregn som strilar över kroppen.Därefter inpackning i fuktighetsgivande vit näckros,utrensande grönt kaffe eller värmande ökensand medans du kopplar av i vår softpack.Under inpackningen får du ansikts och huvudmassage"
                                                                                                          110min  1450 KR

Detta fick jag igår och såklart fri tillgång till spat,med olika bad,dofter och bastun.En upplevelse som var högre än mina förväntingar.Helt gudoligt underbart!Något att verkligen rekommendera!
Har bestämt mig nu att unna mig detta 4 ggr/år,minst.Helt fantastikst.Det är man värd efter allt slit och släng!

Idag ska vi på Banrmässan med Jenny och Joel=)Ska bli skoj

Vink vink


Kommentarer
Postat av: Jennie



Mmm, tröttsamt!

Hatar bussar nu ;)



Hur har ni det?

Kram

2009-03-02 @ 10:31:53
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0